Followers

I'm back !

Assalamualaikum semua ! *sedia penyapu, penyapu sawang, sodok, mop lantai and etc*

Ya Allah, lamanya tak update blog ni. Esh, esh, esh. *geleng-geleng kepala*

Kesian ye kat awak, diabaikan saat busy dengan dunia. =.=

Okay, okay hari ni nak spend time sikit. Nak update sikit. Before sit for final exam, nak relax jap dengan cara ni. Rasanya terlalu banyak perkara yang aku terlepas nak updatekan.

Kawan, kau ada kawan tak? Sebab apa kau kawan dengan orang tu? Harta? Nama? "Huh, persetankan itu semua !  <---- ayat favourite ni hehe ! =P

Tahun ni banyak mengajar aku erti persahabatan, perhubungan, hidup, Lillahi Taala. Banyak khilaf aku selama ni rupanya. Yang tanpa sedar, aku alpa, leka dan jatuh jauh dariNya. Sedikit sebanyak memberi kesan terhadap persahabatan yang aku jalinkan.

Aku bersahabat dengan mereka kerana Allah, ingin bersama menuju Jannah Fidausi. Insya Allah.












Moga kita bersama selamanya. Yang soulmate, bestie yang takdak gambarnya dalam ni, mohon maaf na. Gambar banyak lost, tapi xlost dari dalam hati. Huhee, sweetnya ceq ! =D

1 comments:

anisyuhada said...

jangan suwit sangat boleh? *hugs* ;')